Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Nov 2023 08:17:40 +0200

Tere!

Türi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/14066 
aadressile Järva maakond, Türi vald, Taikse küla, 15173 Oisu-Kärevere-Taikse 
tee// Kirsi tn 1// 10// 12// 2// 4// 6// 8// Pihlaka tn 10// 11// 12// 13// 
14// 15// 16// 17// 18// 19// 2// 20// 21// 24// 26// 28// 3// 30// 32// 
34// 36// 38// 4// 40// 5// 6// 7// 8// 9// Silla// Taikse-Soosaare tee 
(Taikse PON) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitis jääb teekaitsevööndisse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26799837>  (menetlus nr: 
391059), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Türi Vallavalitsus) või menetleja (KALEV PAGARAND) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister